Medan Juang

inilah baby gurl yang saya boleh fikirkan

12 comments:

FRESHIE said...

comel. kebencian terhadap musuh dr seorang anak kecil yg teraniaya. matanya tidak nampak kejam, ia nmpk sungguh kasihan dan mahukan pembelaan. dia bukanlah sukakan keganasan, tp dia terpaksa kerana semua saudaranya di negara lain sudah hilang peduli. mfr berjaya menyampaikan mesej ini. em em..

mfrstudio said...

oh macam gaya saya menganalisa lukisan ja.
walaupun saya lukis ni tanpa sebarang mesej, pandai freshie reka-reka mesej. baguslah.

FRESHIE said...

ya..pandai mfr menganalisa yg sy meniru gaya mfr dan mereka2 mesej. baguslah

mfrstudio said...

Hei nak fight ka.. haha. sudah2.
pi sana berjuang

FRESHIE said...

adu..yelah..

menoufiaz™ said...

lihat dia!
dan lihat kita..

berdoalah untuk dia
kerana dia itu kita..


sekian~~

p/s: wah lukisan mfr memang simbolik lah.. analisa dari freshie dah boleh masuk tv al-jazeera toww ^^

mfrstudio said...

freshie je lebih2. lukisan ni lukisan biasa yang dilukis dengan ketika sedang berehat-rehat. bertepatan dengan konsep blog ini iaitu "conteng".

korang puji2 buat rosak je hati aku. sudah2.. jangan buang masa dengan merosakkan aku. ada baik juga korang gunakan masa dengan sebaiknya.

FRESHIE said...

yelah betul jugak kate mfr tu. alias, bahayalah. kite jgn puji memuji lagi. kite buat keje macam mfr same.

mfrstudio said...

korang lukis profesional dah. teruskan. keje conteng2 ni, biar aku je buat.

ke arah lukisan bermaksud.

Sweet_Purple said...

Salam..
Tak sangka dari gambo baby gurl tuko jadik gambo perjuangan pulak ek.. hehe kalau akak yg lukis dik... tatau ar jadik apa.. hehe

Insya Allah, tak lama lagi leh lukis pic comel2 mcm freshie ...

Terima kasih adik mfr n freshie ek.. :-)

menoufiaz™ said...

http://www.youtube.com/watch?v=foSbqLi6U10&feature=player_embedded

sunggguh aku mahu seperti dia..
seperti yang kamu lukis juga..

Assiddiq said...

salam..

Subhanallah.. Ajar saya colour kartun ni bleh? Sy boleh juga melukis.. cuma xpandai nak edit2 calour.. cam saudara..