Komik Cara-cara Meminang Dalam Islam

Pada asalnya saya mendapat e-mail dari Soul Artwork untuk melukis komik bertemakan "Cara meminang menurut syarak". Lihat iklannya:



Jadi saya terus saja hasilkan komik "Cara-cara meminang Dalam Islam" 7 page. Alhamdulillah dalam 2 hari siaplah sudah dan dipublish di blog komik saya:
http://mfrstudio.blogspot.com/search/label/meminang

Dan boleh juga didonlod dari mediafire: http://www.mediafire.com/?l1m5sf5b73xuju1

Saya telah balas e-mel Soul Artwork dengan karya itu. Mereka perlukan proposal, tapi saya terus hasilkan komik lengkap. Mungkin komik saya tak begitu "komik". Entahlah.

Ini sedutan page 1 komik itu:

Berikut rujukan untuk pengisian dalam komik ini:

3 comments:

Ruqaiyah Hmy said...

terbaik lah...huhu..=D

FRESHIE said...

sy suka content komik ni. tp kurang komikus spt yg dicakapkan mfr. ala2 baca artikel jgklah. tp mantap. mmg sungguh2 fastabiqul khairat! cukup dah kalau soul artwork nak amek buat buku.

Ruqaiyah Hmy said...

kak freshie tak nak ke hntar komik jugak? huhu..